DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
WaRS
 
Specialista na stavbu, vývoj a servis závodních vozů
 
Provozujeme vlastní závodní stroje pro Rally, Vrchy a Okruhy
 
Spolehlivost a nízké náklady . . .
 
Připravíme pro Vás Firemní den ze kterého si odnesete nejen foto a video,
ale hlavně pocit skutečného zážitku . . .

RESTART a Autoexpres Litvínov pod taktovkou Wars pilot team

2013 rok, kdy jsme začali okruhy brát vážně. V rámci špičkového podniku Carbonia Cup, který odstartoval do své 3 etapy. Startuje zde 70 vozů v kategoriích a jejich počet se závod od závodu zvyšuje. Nejedná se i když v amatérském podniku o žádná ořezávátka a piloti kolo od kola zrychlují a nenechají si nic líbit ... Nemluvě o špičkové technice.

Náš team se skládá z vozů Škoda Octavia I a II evoluce . Vítek Smejkal s Octavii I.evoluce disponuje špičkovou technikou, kdy regule dovolili  jít pod 1000kg a výkon 1,8turbo je stanoven na 313PS / 420NM, kterou ovládá el.Pectel, sekvenční bezsynchronní převodovka Kalmar, zakázkový podvozek od Protlumu a hlavně pečlivá práce Wars mechanik- šéfa Jendy Mikšátka (Coperfield). Vítek již v předešlých sezónách  s  Octavií dokázal vyhrát, ale to ještě auto trpělo dětskými nemocemi. Letos je cíl jasný, vyhrát CC2013 absolutně a to se již začalo naplňovat prvním závodem v Mostě, kdy v silné konkurenci dokázal Octavii dovézt do cíle jako 1. ve své třídě a ještě tlačil na vozy  z  mnohem silnějších tříd. Vozidlo fungovalo na 1*. Team se utvořil letos a i mechanici jsou nováčci a musí se hodně učit Celý team se harmonizuje a tím pozvolna přecházím k naší Octavii II.evoluce.

 

 

Vozidlo z dílny Petra Fulína postavené v roce 2010 jako ukázka,  jak si 2,0 atmosféra s výkonem 250PS poradí s vozy např.Leon Supercopa, BMW 130 Chalenge atd. Vůz o hmotnosti  980Kg, disponuje výkonem 250PS,Sadev,telemetrie AIM a neskutečným podvozkem,  který je čitelný a předvídatelný. Hlavním partnerem pro rok 2013 tohoto speciálu je spol. RESTART.SK . . . A tak partner očekával, že první závod bude jasnou kořistí zlatého vavřínu. Vše tomu nasvědčovalo. Tréninky, kdy se Pilot Stránský učil vůz ovládat, tak jasné vítězství  v kvalifikaci, které bylo absolutní s náskokem několika sekund.Vše v závodě vypadalo nadějně, náskok po ujetí poloviny závodu, kdy začal Pilot předjíždět vozy o kolo, však vzali za své. Vůz  na cílové rovince bez zjevné příčiny zastavil. To byl šok pro všechny . A i když jsme v teamu řešili, co , proč, kdo a oficiálně jsme chtěli uvést „závada na benzínové soustavě“. Tak se stalo to, co se stává a stane každému . Špatně spočítaný benzín a on prostě došel !!

Takže, Autodrom Most CC 2013 jednou plný počet bodů  pro Autoexpres Vítka Smejkala  v A4 a RESTART.SK  v A6 0 bodů . . . Nesmíme opomenout našeho kamaráda P.Pups, kterého učíme okruhovému závodění , který s Cupovou Octavií, získal své první vavříny za 3.místo v kat A2 . . .

Tímto Vás zvu na SlovakiaRing 1.5.2013 (Carboniacup.cz) , netradiční termín uprostřed týdne. SlovakiaRing je luxusní okruh, špičkové zázemí a neopakovatelná atmosféra . .. . Předtím nás uvidíte na KP 2013 (Subaru RTT.cz)  v Hradišti 20.4.2013, Coperfielda na Rally Šumava u Letouna (Jiří Káňa – Ford Sierra Cosworth)

Díky patří RESTART.SK,  Coperfieldovi  (Jenda Mikšátko), Wars Pilot Team, William art s.r.o., Auto-myslivec.cz ,  AP motosport,  Autoexpres Litvínov,  PUPS&Hybner Dvlpt. s.r.o., rodinám , přátelům a mechanikům z teamu     Text: Jiří Stránský  Photo: Jan Pružina(Carboniacup.cz)

 

aktualizováno: 04.01.2017 12:45:36