DoporučujemeZaložit web nebo e-shop
 

Finale na okruzích 2013

Vítězný double pro Restart Wars a Autoexpres team - finale MMA CC 2013

Ve dnech 11. -13.10.2013 na domácí trati Autodromu Most nastoupili jezdci teamu Autoexpres Litvínov a Wars Restart teamu k závěrečnému boji v rámci MMA CC 2013 . . .

 

Šestý závěrečný podnik, oběma jezdcům Škodovek šlo o jediný možný výsledek a to vyhrát svoje skupiny a být co nejvýše v absolutním pořadí . . . Vítkovo Octavia v sk. A4 byla připravena k boji. Horší to bylo s Octavií DTM sk. A2, která díky subdodavateli, neměla ještě večer před závodem tlumiče, které se zasekli na Slovensku v Košicích u FRT . .  Tady velké díky a ukázka teamové soudržnosti patří Jardovi Paurovi, protože bez něj bychom nejeli. Jarda si dal na otočku 1670km a dorazil včas. Tady už nastoupila šikovnost šéfmechanika Honzy Mikšátka, ten po Coperfieldovsku měl auto během chvilky dané do kupy, seřízený setup a mohlo se nakládat   . . . Takže Vám osobně ještě jednou velký dík :-D

Sobota 12.10.2013 Tréninky, vítězné kvalifikace a závod který se nejel . . .  MMA CC přivítal opět 70 jezdců z různých skupin a divizí . Počasí chladné, proměnlivé po dešti a občas trošku mrholilo. Hřál nás skvělý motorhome od Vekra Racing teamu a hlavně skvělá a usměvavá obsluha u kávičky . . Ten  kdo se potřeboval napravit či probrat si dal unikátní nápoj Restart a mohlo se jít do boje . . .  Vítek i Jirka tréninky vyhrávali a diváci mohli  sledovat rychlost našich vozů a obdivovat jezdecké umění .. .

To, že kvalifikace se stane malým závodem netušil nikdo. Přesto oba piloti v těžkých podmínkách dokázali zabojovat a Jiří Stránský v divizi A získat pole position a Vítek Smejkal fantastické 3.místo v divizy A+ a oba jezdci samozřejmě 1.místa ve skupinách A2 a A4 . . .

 

Velké díky patří Wernerovi Smejkalovi, Klárce a vůbec celému Autoexpresu Litvínov za vytvoření perfektní rodinné atmosféry, kde si více jak 200 našich hostů dopřálo domácí zabijačkové hody a fantastický catering. Během dne bylo rozdáno mnoho hodnotných dárků a i to přispělo k opravdu vydařenému víkendu . . .

V neděli ráno proběhlo superfinále, kdy 2 jezdci celé MMA CC šli při bodové shodě do boje na 3 kola s vozem BMW . Takže Chaura vs Smejkal . . . bylo to drama, kde vyhrála zkušenost a trochu toho štěstí s počasím . . . Takže gratulujeme vítězi -  V.Chaurovi absolutnímu vítězi MMA CC 2013 .  Vítek má důvod na příští rok pilovat tu zadokolku :-D . . . . coming soon :-D 2014

Velké Díky partnerům : RTT.cz, Autopodbořany.cz, Qwert, Eqx.sk, ZZ zámečnictví Soukup, APmotorsport, Sport 5, GripTv, Motormix, Rallyinzert.cz, Rallybazar.sk, ceskeokruhy.cz

Photo/Text :Wars -  Jiří Stránský

 

Finale na kopcích 2013

Jest dokonáno kopcaři -  RTT.cz racehill team a Wars pilot team

Naskočil v polovině sezóny  a dokázal nemožné  . . . Petr Pašek a jeho superrychlé Subaru Sti , které byl nucen na poslední dva závody vyměnit za Mitsubishi Lancer Evo a během učení dokázal vyhrát závěrečný boj na skvělém dvojzávodě v Bílině v rámci KP 2013 . . . A získat 3.místo v hodnocení E2/C absolutně . . .

Letošní sezóna nám ukázala jakým směrem se bude ubírat příští rok a věřme , že Krušnohorský pohár  2014 díky svým letošním ambicím bude cupem hodný naší účasti :-D . Oba dny kdy piloti startovali na jednom voze Mitsubishi Lancer Evo VIII byl krásnou ukázkou soubojů, taktizování a hlavně fantastické kamarádské a přátelské atmosféry . . . V sobotu piloti získali double, kdy Strána vyhrál jak ve skupině, tak i absolutně a Petr byl 2.absolutně i ve sk. V neděli byl tím zaslouženě štastnějším Petr Pašek, kdy po chybě pilota Stráni, který v závěrečné jízdě svezl hlavního muže Safety Caru, v závěrečné pasáži špatně pracoval z převodovkou a z obavy nepokazit závěrečnou jízdu svému parťákovi poškozením techniky svou jízdu razantně zklidnil, čímž pokazil svou jízdu. Dal možnost teamu úspěšně zakončit jízdu doublérovi na voze, který potvrdil svůj zlepšující se styl a zaslouženě vyhrál . . . Z čehož oba jezdci a celý skvělý team, rodina, přátelé a kamarádi měli,mají a dlouho mít budou obrovskou radost a těšíme se na velkou párty, kterou bude zajisté letošní vyhlášení KP 2013  . . . Coming soon :-D 2014

Blance a Olče díky za výborné gulášky,Rudovi a Ludkovi za mechanikování, Vládikovi za perfektní coaching, Jendovi Coperfieldovi Mikšátko za přípravu vozu . . .

Photo/Text :Wars -  Jiří Stránský

 

NEWS 09/2013

KP Hradiště hillclimb - Fantastic Job !!! RTT.cz a Autopodborany.cz

Předposlední zastávka dynamicky se rozjíždějícího podniku Krušnohorský Pohár pod vedením Vládi Krejčího, bylo Hradiště v kopcích pod Vejprty na rozhraní dvou krajů. Svojí délkou 3,1 km je téměř ideální s fantastickým povrchem. Po úvodním rychlém úseku je trať spíše technická. Sobota 14.9.2013 teplota atakující 20st, jasno a 60 vozů na startu . . .

Petr Pašek  RTT.cz s Myší EVO VIII Autopodbořany.cz a pilot Wars Stránský díky obrovské podpoře Auto Myslivec Podbořany. Rozložili své unavené kosti a mozky v dlouhém depu na Hradišti . . . Pátek se nesl v duchu naší tradice  „Dr.Zacapa party“, proložené návštěvou Kadaně s výbornou večeří v pizzerii u Svaté brány . . . Petr se těšil na start s Myšákem, který prošel ECU vylepšovací kůrou u RRR.cz a Stránský spekuloval, jak si poradí s novými kopcovými Avony v nejměkkčí směsi . . . A Vládík Myslivců drtil v kapse fakturu za prodej Myšáka a nevěděl komu jí má vrazit do ruky . . . :-D

Sobota po rozpravě a v 9.00 začaly tréninky , ty skončili tentokrát později, protože bylo několik nehod, které všechny skončily bez zranění.Jen  technika byla na odpis . . . V závodě, už to byly závady jen na technice a ne na karoseriich :-D . . . Petr s Jirkou se v jednotlivých jízdách střídali a zlepšovali. Teda Petr zlepšoval a Jirka to ve druhé jízdě hodně pokazil a propadl se až na 5.místo, Petr si držel 3.příčku.

Takže bitva jak jinak se rozhodovala v poslední jízdě. Plná koncentrace 3 .. 2 ..1 … start a a a a a a a YES !!! YES !!! Oba piloti na Myšákovi dokázali zajet téměř shodný a absolutně nejrychlejší čas celého závodu . . . U timingu jsme museli počkat ještě na soupeře, ale ty se už nedokázali zrychlit . . . Stránský zvítězil absolutně a Petr překrásné 3.místo, takže Double . . . YES !!!  Obrovská radost a nadšení !!! Petr dokázal na technice jemu neznámé zajet téměř stejně jako Stránský a z toho máme v teamu největší radost !!! :-D

So beautiful, rich and fast . . .   Fantastic Job and funny with friends . . .

Special thanks : RTT.cz, Rudovi, Autopodborany.cz, Blanička bee cakes, William art s.r.o., Vládíkovi Myslivcovi a Luďkovi za fatrssupports :-D, Jardovi za přivezení helmy,rukavic a kukly :-D . . .

Photo/Text :Wars -  Jiří Stránský + EmiR

 

NEWS 08/2013

 

Veleúspěšný prodloužený závodní víkend pro Restart Wars team -  RTT.cz a Autopodborany.cz – vrchařské sympozium DL.Louka 23.-25.8.2013 díl 1

Na začátek obrovské díky : Honzovi Coperfieldovi Mikšátko – šéfmechanik a konstruktér                     Za práci na závodničkách kterou odvedl, odvádí a věříme, že ještě dlouho úspěšně bude. . .

4x 1.místo, 3x  2.místo a 2x  3.místo z KP Dlouhé Louky a EMACC Autodromu v Mostě od 23.8 – 27.8.2013 . . . Snad už by se nemuselo ani víc psát, ale cesta k úspěchu byla velmi trnitá . . . Páteční postavení základny na Dlouhé Louce a před námi dva závodní dny na velmi těžké a dlouhé trati do vrchu . . . Ten Zacapa poradce je fakt potvora viď Vládíku ? :-D . . . Skoro 60 pilotů se za příjemného sobotního počasí vydala vstříc 2x tréninkům a 3x měřeným závodním jízdám.

Petr Pašek s RTT.cz Subaru a Myš EVO VIII Autopodbořany.cz s pilotem Stránským se vydalo na bitvu s kopcem. Sobota ukázala sílu RTT Subaru a po velkém boji s velezkušenými piloty Filipem,Bursou dokázal vybojovat 3.místo absolutně a 2.místo v nejsilnější divizy. Myš EVO v rallyovém provedení „N“ s 286PS a rallyovými pneu neměla mnoho šancí oproti kopcovým speciálům, což se projevilo až 5.abs. časem a 4. ve skupině. Autíčka fungovala bezvadně, nálada byla supeeeer, všichni si to perfektně užívali . . .

Neděle začala podobně,  jen jsme věděli, že během dne dorazí déšť . . . Na což se rallyový speciál těšil a kopcový speciál se tvářil, že je mu to šumáááák . . . Hned v prvních rozjížďkách to vypadalo na vnitrostranický souboj EVO vs. STI . . . STI ještě na suchu zatáhlo a dělilo se o 1 a 2.místo s EVO IX. Rallyové Evo si vrnělo na 3.místě abs. i ve skupině . Pak se Sti zamotala hlava a musela dostat kapačky, naštěstí bez následků. Pilot byl odvezen na vyšetření k Dr.Zacapovi s negativním výsledkem na zranění. Finále víkendu : Krásní,bohatí a sakra rychlí . .  . Jo, abych nezapomněl Myš EVO VIII Autopodbořany.cz  dojela 2.absolutně i ve sk. nedělního nadupaného a deštivého závodu . . .

Special thanks : RTT.cz, Rudovi, Autopodborany.cz, AP motorsport, Blanka cafe ristorante,        William art, Vládíkovi za pěknou opičku a Luďkovi za ovce :-D

Konec díl 1.

Photo/Text :Wars -  Jiří Stránský

 

Veleúspěšný prodloužený závodní víkend pro Restart Wars team -  Autoexpres Litvínov , RTT a Autopodborany.cz – okruhové drama 26.-27.8.2013 díl 2

Začnu netradičně :

Co je psáno, to je dáno, to že se tím neřídí občas FAS, FIA a změní pravidla těsně před závody,či jiné obstrukce nebo někdy zase až do morku kosti vyžaduje dodržení, to už víme. Amatérská soutěž Carbonia Cup nemá určitá pravidla napsána a je poměrně chaotická, je to amatérská soutěž, takže se to dá pochopit a budiž me za ni rádi… pokud nejste na rozpravě až do konce, potká Vás třeba i diskvalifikace ve vyhraném závodě za něco, na co špičkový piloti a auta mají software,školení ,psaná pravidla atd . . .  No nic, letos musíme dojet díky smlouvám s partnery a naše Škodovky ještě párkrát potěší oko diváka a zarmoutí nejednoho soupeře i v rámci Carbonia cupu 2013 . . .

Vít Smejkal a jeho Škoda Octavia KTCR EVO II 1,8turbo s výkonem 356PS / 420 NM Vmax 240 km/h a tím divize A+ nad 3000ccm sk.A4 a Jiří Stránský s Škoda Octavia DTM 2,0 výkon 249PS/250NM Vmax 220km/h tím divize A do 2000ccm sk.A2 . . . Jakožto černí koníci proti silným strojům BMW,Porsche,Corvette,Mustang,Clio Cup atd . . . jsme dostáli své vizi a oba ve svých skupinách  a divizích absolutně vyhráli a dokázali porazit soupeře o notný kus a dovolím si dnes prohlásit, že máme velké rezervy a čudlík mapa race +  a race ++ nebyl ještě ani zapnut  . . . Spolehlivost je další obrovská deviza našeho teamu. Jsme pyšní na to co děláme, baví nás to dělat a ani občasná nepřízeň osudu a stupidita jedinců nás neodradí. Doufáme , že na SlovakiaRing dorazí ty silnější a výkonnější soupeři a poměříme s nimi síly . . . Pokud odejdem poraženi, máme motivaci chtít znovu nad nimi vyhrát v dalším závodě.

Mostecký dvojzávod byl maximálně úspěšný, přišly fandit i legendy motoristického sportu Zdeněk Pipota, Václav Arazim našem teamu s obrovským nasazením . Rodiny, přátelé,kamarádi, partneři v byznyse přišli a viděli dva úchvatné závody . První startovala Octavia DTM s poleposition a nedala šanci mnohem silnějším a zkušenějším  . . . Po startu nedošlo k žádnému velkému chumlu a až na pár ťuknutí vše odstartovalo jak na MS „ slova pilota který jezdil 20 let okruhy“ . . . Stáří a nedodání nových pneu se projevilo několika tvrdými výlety ven a i přes vážné poškození zavěšení nápravy dokázal znovu a znovu stáhnout pilot Stránský s Octavií DTM své soupeře a celý těžký závod vyhrát . . . Po zajetí do boxu se kolo na Octavii DTM vyvrátilo . . . Pilot Stránský ani po oznámení vyšetřování údajné chyby na letmém startu nepochyboval o svém vítězství. Byl si vědom, že neporušil žádná pravidla, ani jiná ustanovení a po několika dotazech, co a jak bude? Bylo jemu a jeho teamu oznámena diskvalifikace za příliš vysokou rychlost (80 – 100km/h) s pozice poleposition na letmý start . . . To, že jsme byly několikrát slovně napadeni činovníky a dokonce i pilot Smejkal těsně před startem svého závodu, dokazuje jak moc promotérovi záleží na jezdcích a ne jen na penězích ??? Pokud by byla pravidla dána, nebo toto nové doporučení z rozpravy , bylo nějakým způsobem proškoleno atd, což jsem i urgoval před závody osobně u promotéra Carbonia cupu . . . Nepsal bych zde nic jiného než, že Stránský porušil pravidla a za to přišel trest, jako u každého provinilce dle řádů . . . Ale během  zjišťování okolností jsme zjistily jen faleš,hovna a spoustu zlých a nepřejících lidí, to co známe od Velkých kluků . . . Na druhou stranu převažovali ti s obdivem,pohodou a názorem, že dnes max.Ty,Ty,Ty a od příští sezóny pokud bude vše psáno, tak bude beze zbytku vyžadováno !!!

Vítek se silnější Octavii KTCR EVO II vyrazil z druhého místa a hned v úvodu se dokázal probojovat na první místo a i přes malou jezdeckou chybičku v prvním kole znovu získat vedení a za sebou nechat plejádu tisíce koňských sil a jet své One man show . . . Dokonalý jezdecký a divácký zážitek, něco neskutečného . . . Jsme hrdí a velmi pyšní !!! Díky Vítku a Jirko za super víkend . . .

 Úterní NewRace byl záležitostí dvou stintů po 20 a 25 minutách a zde jen potvrdili oba piloti svou rychlost a jistotu. Dvěma 1.místy a absolutními časy za sebou dokázali získat zase další km a zkušenosti za volanty Embéček . . .

Zázemí teamu, které se rozrostlo o Dana Skalického v pondělním sprintu, gulášek od taťky Smejkala, spousta krásných, bohatých a rychlých lidí,  byla opět zárukou fantastických dvou dnů a super setkání, zážitků, rozhovorů, emocí . . .

Děkujeme Coperfielde, Vládo, Wernere, Olinko, Klárko, Williame, Petře, Blaničko, Pepo, Romane, Vašku, Zdeňku, Majkle, Jardo, Kajko, Věrko, Georgino, Pavle  . . . a na všechny co už ani nevím . . . :-D

Thanks : Restart, MPA, Qwert, AP motorsport, William art, RTT, Autopodbořany.cz, Ceskeokruhy.cz, Motormix, Grip TV . . .

 

Text : Wars    Photo : Šárka Tomická

 

 

NEWS 07/2013

On Board Lausitzring 2013 (zkopíruj odkaz)

http://www.youtube.com/watch?v=-JSsYoB89a8&feature=c4-overview&list=UURfK9aS25e-9ldRqnQbMowA

 

Simply Clever and Fast - Double pro Škodovky teamu Wars Restart a Autoexpres Litvínov

Lausitzring 4. - 5.7.2013 grilovačka,cinema,pohoda a druhý den seznámení s okruhem, kde oba piloti startovali poprvé v životě . . Nutno dodat zajímavý okruh, spíše pro auta se zadním pohonem a vysokou maximálkou, takže nic pro naše Škodověnky . . .

Team posílen o mechanika se zkušenostmi z MS a fyzioterapeut v jedné osobě, bylo zpestřením a pozvednutím nálady, pohody před tak důležitým závodem. Kdy jsme si moc nadějí nedávali v možnostech na 1. -místa ve skupinách. Vozy konkurence z řad BMW, Porsche nebývale posílili  a ani slabší skupina A2 nezůstala pozadu, kdy team Pavla Pupse, dovezl kompletně přestavěnou Octavii Cup „Monster“  s novým motorem a dle jejich slov velmi rychlou a funkční v testech.

Tréninky proběhly standartně, kdy si oba piloti stěžovali na malý grip na výjezdech, ale to vzhledem k profilu trati bylo jasné a museli se s tím oba porvat. Kvalifikaci měl za sebou jako první Pilot slabší Octavie DTM a po absolvování 5 kol časem 2:04:17 si zajistil dostatečný náskok nejen v pořadí své skupiny, ale i 8. místem absolutně mnohé překvapil. Vítek ve sk.A4 také zajel 5 kol a časem pod 2:01 si vyjel 5.abs. čas a k naší radosti 1. místo v A4 . . . Konkurenti jezdili poctivě celou kvalifikaci a někteří najeli více kol jak v závodech, ale ani to jim nestačilo na nějakou změnu a odsunu našich Octavií.

 

Na start závodu letmým startem necelé 30tky vozů se diváci, teamy dočkali přesně ve 14:00 a začal se 25 min. boj na trati . . . Výsledek ?  . . . Double !! . . . Vítězství v obou skupinách A2 a A4 . . Jiří v A2 vyhrál s náskokem téměř 1/2 kola na svého soupeře .  Vítek v A4 zvítězil a to i přesto, že soupeř BMW M3 GTR vystartoval a předjel Vítka předčasně na startu, za to byl po závodě diskvalifikován ředitelstvím CarboniaCupu. Vítek tím jen potvrdil svoji kvalifikační pozici . . .

Krásný zážitek,bohaté zkušenosti a rychlé vozy !!!

 

Závěrem velké díky mechanikům, rodinám, přátelům a zejména  Coperfieldovi  (Jenda Mikšátko), RTT.cz, RESTART.SK,  QWERT,  Autoexpres Litvínov, INELSEV – Inelsev group a.s., Wars Pilot Team, William art s.r.o., Auto-myslivec.cz Podbořany,  AP motosport,  MONA VIE

 Text/Photo: Jiří Stránský


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                                                          

 
 

 

 

 

 
 
 

 
 
 
 

                                          

aktualizováno: 04.01.2017 12:45:36